twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Tuesday, February 9, 2010

Bicara Reformasi 98




1.Siang tadi,sepatutnya saya mengikuti keputusan siapa MB Perak yang sah.Nizar kah,atau Zambry kah.

2.Disebabkan kesilapan membaca maklumat atau pun tersalah baca surat kabar,saya menunggu di tempat yang silap.

3.Saya bertanyakan kaunter,di manakah lokasi federal court tempat perbicaraan Kes Perak di kaunter.Makcik kaunter tu menjawab,"Kat sini takde mahkamah Persekutuan"..Aku cakap,"ah sudah".

4.Bila masuk bilik bicara,ternampak OKT Isham,Azmin,Tian Chua,Badrul Amin,Dr Hatta dan 3 org yang saya tak kenali dalam kandang.

5.Rupanya di satu sudut ada juga nama-nama OKT seperti Hanifah Man,Ruslan Kasim,Lokman Nor Adam.Yang kini semua nya UMNO.

6.Tapi ada sorang budak penakut yang nama nya disebut tapi tak datang.

7.Siapa lagi kalau bukan mat kotak Ezam.

No comments: