twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Tuesday, February 26, 2008

Change it

sekarang malas btul nak baca paper atau berita kat TV.Bosan,menyampah,muak dgn berita yg biased differential ni.Modem tenda tu dah jahanam.Puas betekak dengan okei kedai kat lowyat tu.Dah la kedai tak bagus, jual modem cap ayam.Mahal pulak tu.Kurang asam mamat yang kelepet aku tu.Padahal modem tenda ni jarang org pakai.warranty hidup lagi, so dia tukar dgn yg baru.Tapi aku dah menyampah dgn modem ni sbb susah nak configure.aku pun angkat 1 lagi modem cap belkin.Ok, bagus, reliable,secure,senang nak configure.Org cakap mesra alam sikit la.Aku beli kat STARTEC.Kedai yg macam haram tu dekat A**M SDN . BHD.So, lepas ni aku pegi sri atau startec je.

Malam lepas balik dr KL dgn udin, lepak lab fizik.Tgk udin punye projek master.Kan main lagi mega projek dia nak buat bateri tak siap2.Boleh pulak tanya aku formula conductivity yg berkadar songsang dengan resistance.hehe.tapi aku respek la dgn udin sbb tgk kesungguhan dia.Al fatihah utk Arwah kufian (ayah udin) yang meninggal 2minggu lepas sbb sakit jantung.....

Change,we can beleive in

No comments: