twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Monday, February 4, 2008

Adil Lawan nya Zalim


Maksud zalim ialah meletakkan sesuatu tidak kena pada tempatnya..

Malam ni aku plan nak pegi sg way.Dah lama beb tak dengar ceramah politik.Last sekali aku jumpa anwar setahun lepas dekat pekan sabak.Time tu jamuan hari raya.Dapat la salam dgn anwar.Bnyk kali dah aku jumpa DSAI ni.Agaknya kalau TDM tak penjarakan anwar, sampai bila bila aku tak akan dapat jumpa dia depan2.

Anwar pernah janji kalau opposition menang election tahun ni, dia janji nak turunkan harga minyak.Mlm ni aku nak dengar apa relevan nye janji yg dia buat.walaupun nampak agak mustahil,tapi benda yg kita tak yakin org boleh buat, sebenarnya itu la yg akan memberi manfaat dekat kita..rakyat Malaysia ku yang gemilang, cemerlang, terbilang.

Dua malam lepas pergi uniten bangi.Z dtg sini, ada career fair katanye.Aku pun pegi la, dpt mkn mlm sama tp menu tak sedap.Sebab salah kedai.Pulak tu bnyk gila akak kedai tu masak.Mula2 nak pegi sate kajang tapi hujan lebat.Cancel pegi sate kajang, pegi tpt yg dekat2 je.Smlm takde apa yg best cuma layan rambo 4 dekat pavillion dgn budak umah aku.Aku bg 3star.ok,chow.Jumpa lagi...

No comments: