twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Monday, May 10, 2010

Sodomi II - Antara Fakta,temberang,lucah dan goblok

Prosiding SodomiII bersambung hari ini.Kita akan terus menyaksikan statement-statement lucu/lucah/santai dari Saksi Utama Saiful Bukhari yang disoal jawab oleh Karpal Singh.Hakim Mohd Diah menafikan tuntutan senarai saksi.

Berikut soaljawab antara Karpal - Saiful :

Karpal(K):Ko kenal Najib?
Saiful(S):PM Malaysia
K:Penah jumpa Najib?
S:Penah.24 Jun 2008 kat umah dia Taman Duta,KL.Aku jumpa Najib sebab nak share sikit masalah.
K:Penah jumpa rosmah?
S:Tak
K:Ko ni muslim kan?
S:Ya.
K:Ko solat tak antara 26-28 Jun?
S:Aku solat Jumaat pada 27 Jun tapi 26 Jun aku tak solat sebab kena liwat masa tu.
K:Pada 27 Jun ko tak mandi wajib lagi,jadi solat ko tak sah kan?
S:Aku mmg tak mandi tapi aku basuh montot sikit je.Betul,solat aku mmg tak sah.
K:Jadi,ko bukan lah seorang Muslim yang baik.
S:Eeee....aku darurat masa tu (mahkamah penuh dengan derai ketawa)
K:Report dari HKL menyatakan tiada kecedaraan pada dubur ko.
S:Aku tak boleh tengok dubur aku sendiri.So,no komen la...kahkahkah mahkamah ketawa lagi

*Soal jawab di atas diterjemah secara bebas bersumber kan tweeter TMI

No comments: