twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Friday, May 28, 2010

Taek Jho Low - Ketua AMK jangan la lembap sangat

Source: NY Post


Aku tak tau dan tak pernah tau mamat bernama Taek Jho Low (taik jolok?) yang disebut Shamsul Iskandar Mat Akin mewakili suara AMK dalam ucap utama kongres PKR di Kota Bharu.Shamsul meminta mamat ini disiasat.

Aku cuma tau bila Malaysiakini melaporkan pendedahan abg Sam ni hari ini.Tapi kenapa baru sekarang AMK baru nak sebut?Layak aku tak tau sebab aku tak ada kepentingan dalam politik.

Sedangkan berita mengenai mamat ni berbelanja sakan di negara uncle sam telah dilapor oleh New York Post pada November 2009 kemudian dilapor semula oleh Malay Mail pada bulan yang sama.

Aku harap ketua AMK jangan la lembap sangat nak dedahkan sesuatu isu.

Apa pun mamat ni ada blog sendiri:





No comments: