twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Monday, March 30, 2009

Saya Sokong Mail

Hot!!!Hot!!!Hot!!!

Daripada 22 bahagian,pemuda UMNO Selangor hanya menghantar 9 bahagian.
Setiap satu bahagian,4 wakil dihantar beserta tambang,duit hotel,duit kopi,duit top up,duit dobi dan elaun cola selama berada di bukit gantang.

Empat wakil untuk 9 bahagian ada sekitar 36 orang wakil yang membawa sepanduk Nizar Derhaka,PAS balaci DAP,Jangan Jadi Hang Jebat (Mungkin).

36 orang cukup ke nak bertempur?Mana pergi pemuda UMNO yang lain?Ni mesti ada kaitan dengan kekalahan idola ramai penggemar tempe.Orang yang dikatakan cantik sebab tempe kalah melobi jawatan ketua pemuda.Agaknya boikot sebab anak menantu naik jadi ketua - yang cantik sebab tempe kalah.

Atau pun mungkin Khairy dan budak-budaknya awal-awal lagi berkampung di Bukit Gantang - budak Mukriz dan budak Wak Tempe tak ingin berkampung dengan ketua yang di boo 2-3 hari kelmarin di PWTC.

Saya suka memetik ulasan Ketua Pemuda Selangor yang pernah sekali dua saya terserempak dengan nya di kedai char kuew teow TTDI Jaya Shah Alam.:

"Kempen menggunakan jentera tempatan (Umno negeri) lebih berkesan".

Sejak bila UMNO pandai berjimat cermat???Sejak bila UMNO reti tak bazir duit masa pilihanraya???Inilah yang di katakan Reform.Nak tau tanya Mat Ezam.

Berita Lanjut Klik Di Sini

No comments: