twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Friday, January 9, 2009

Jangan beli barang ehud olmert

1.Hari ini ada lima semacam demontrasi mengutuk syaitan jahat Bush,USA,Israel,Zionis,rejim ganas yahudi & Co.

2.Dalam posting lepas
saya kata bersatulah kalau nak kutuk Israel, sayang menyatakan sebab dan kesan kalau kita bersatu hati mengenepikan masalah politik dalam isu palestin.

3.Masuk hari ke-14,Palestin terus diganyang syaitan zionis.Tetapi tidak ada tanda-tanda umat Islam bersatu hati berhimpun semacam protes minyak tempoh hari.

4.Di Masjid Kampung Baru difahamkan pemuda UMNO Titiwangsa memprotes tindakan rejim ganas yahudi.

5.Di Masjid Negara lain pula kisahnya.Beberapa NGO
seperti GPMS, PEWARIS, ACCIN, PRESMA, IMAN,PEKIDA termasuk PPIM membuat demontrasi.Kalau minggu lepas Chedet sempat saya jumpa di Masjid Negara.Minggu ini,bukan hanya untuk solat,mantan PM ini turut sama menyertai bantahan terhadap syaitan zionis.

6.Agak janggal juga sebenarnya seorang bekas PM yang terkenal dengan sikap nya yang anti demontrasi satu masa dulu,kini terlibat dengan demo juga.Tapi untuk demontrasi melawan si zalim USA dan Yahudi,tidaklah janggal sangat.

7.Chedet pun dah suruh rakyat Malaysia boikot habis-habisan produk US.Bukan itu saja,disuruhnya juga sesiapa yang mencari rezeki dengan syarikat yang ada kaitan dengan zionis berhenti!!Quit your job,Dr Mahathit tell Mcd and starbucks workers.

8.Saya tidak setuju dengan saranan Mahathir itu.Apalah kiranya kita boikot selagi mampu.Adalah sangat mustahil sampai mahu berhenti kerja.Hilang akal!

9.Di saat ramai yang kena tendang,jangan nak mencari pasal berhenti kerja wahai staff Coca Cola,McD,KFC,Timberland etc.

10.Saya juga amat tak setuju kalau sekadar boikot selama sebulan sahaja seperti yang disarankan beliau.Apakah lepas sebulan Israel akan menjadi baik,janji tak nak bunuh orang??Saya masih yakin dengan firman ALLAH bahawa orang yahudi dan nasara tak akan redha dengan Islam sehingga Islam mengikut mereka.

11.Saya juga amat setuju dengan saranan setiausaha agung PPIM:


"Dr Ma'mor berkata dalam kempen itu, PPIM akan turut menggesa Halal Industry Development Corporation (HDC) menarik balik sijil halal yang diberikan kepada syarikat-syarikat milik Yahudi kerana ia tidak sepatutnya diberi pengiktirafan dan status halal negara ini."




No comments: