twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Monday, April 6, 2009

Penat Bercuti

Saya baru pulang dari Langkawi.Melawat pulau yang dibangunkan oleh Maddey satu masa dulu.Sebut Langkawi - orang akan teringat susuk tubuh orang tua ini.

3 hari di sana,cukup satu pulau saya pusing.Cuma ada beberapa tempat yang saya tak dapat pergi macam Galeria Perdana dan Friendly Farms - tempat memproses mozarella cheese.Maddey ada menyebut hal mozarella cheese dalam blog nya.

Untuk terakhir kali nya,saya memuji susuk tubuh bernama Mahathir Mohammad sebab berjaya membangunkan Langkawi sebagai salah satu destinasi menarik yang wajib kita pergi.Selepas ini,susuk tubuh bernama Mahathir Mohammad akan kembali dibenci oleh saya sebab menganggotai semula parti yang rasuah.

"Saya rasa diri saya akan tercemar jika saya berada dalam majlis yang disertai oleh orang yang mendukung amalan rasuah."
Mahathir Mohammad Blog 27 Mar 2009

No comments: