twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Wednesday, April 8, 2009

Si Tua Nyanyuk

1.Esok PM Malaysia ke-6 akan membariskan kabinet baru.

2.Esok juga mungkin dalam sejarah, Ketua Pemuda UMNO yang baru tidak akan dapat apa-apa jawatan dalam kabinet.

3.Itu antara syarat yang diminta Maddey sekiranya Maddey masuk parti rasuah.Tulisan Maddey yang terbaru,menampakkan ada syarat yang perlu Najib penuhi sekiranya taknak Maddey keluar lagi parti rasuah.

Dari Blog Maddey

4. Ini tidak bermakna saya terima amalan rasuah dalam UMNO. Rasuah mesti dihapuskan. Saya berpendapat Dato Seri Najib Tun Razak lebih mungkin berusaha menghapuskan rasuah daripada Abdullah. Saya percaya dia tidak akan pilih perasuah yang terkenal dan diketahui umum seperti Khairy dan beberapa lagi sebagai Menteri atau anggota Kerajaan.

13. Oleh kerana sebab-sebab ini saya berpendapat Najib akan cuba bersihkan parti dan Kerajaan daripada rasuah dan perasuah. Tanda-tanda ini akan diperlihat apabila beliau menubuh Kabinetnya pada 8 April, iaitu esok. Walaupun Abdullah tidak lagi memimpin UMNO, jika ternampak kuasanya keatas UMNO masih ada, saya akan anggap syarat saya tidak dipenuhi.

4.Apakah benar si tua ini sudah nyanyuk??

No comments: