twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Tuesday, February 3, 2009

Apa lagi objek yang ada kaitan dengan lompat?

1.Bila saya baca blog bakaq, dia tulis tajuk kat atas tu "Lompat si babun lompat!".Di meriahkan lagi dengan gambar si babun.Bakaq memang pandai membuat analogi.Maklumla,bakaq tu memang pandai berpuitis.Tak macam aku.Walaupun dia sang kutu.Jangan marah pak bakaq.

2.Saya hanya boleh memberi analogi katak kepada ayat lompat.Dalam posting saya sebelum ni pun, saya menulis Jadi lompat tak katak?.

3.Kah kah kah...kah kah kah...(sori bro isham pinjam gelak jap).Saya memang kena gelak macam ni bila baca blog isham rais.Kalau tak percaya,cuba baca tulisan isham pasal hal lompat melompat ni.Dia ada mention tentang juruhilang.

Yang Hilang dan Di hilangkan

kah kah kah....

4.Anda boleh senaraikan haiwan atau objek yang ada kaitan dengan lompat?

1 comment:

suarasaktii said...

lompat dan terus lompat...kita tengok sapa yg jatuh dulu...hahaha