twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Wednesday, April 21, 2010

Gambar penamaan calon P94 (5)





Gambar terakhir untuk malam ini.Calon PKR P94.Sampai ke sudah saya ikut dia ke bilik gerakan pakatan.Aku sebenarnya BUKAN peminat Zaid.Ucapan nya biasa-biasa sahaja walaupun dia peguam yang hebat.Cuma aku tabik sebab dia letak jawatan lawan ISA.Dan aku BUKAN berharap sangat dia calon untuk PKR.Dalam kepala aku Halili atau pun Tuan Syed Shahir MTUC.Sudahnya Halili rupanya sama perangai macam Ezam Mat Nor.

Kalau Zaid menang,satu harapan aku,jangan masuk UMNO balik.Jangan jadi macam Zahrain.Jangan jadi macam Ruslan Kasim,Lokman Adam.Kalau dulu maki hamun UMNO,sekarang jadi penjunjung UMNO nomor wahid.Cukup la jadi Zaid Ibrahim.Isteri pun dah belajar tutup aurat sikit-sikit.

No comments: