twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Friday, April 23, 2010

Malaysian Maverick turun berkempen

Gambar ehsan:Amazon.com


Ceramah mahathir

PM ke-4 yang sama flip flop macam Pak Lah semalam turun jugak kempen di Serendah.Mula-mula cakap tak nak datang,tapi berubah fikiran mungkin takut kena kalungan selipar oleh budak-budak MIC.

Mahathir cakap zaid katak

“Dulu dia dalam Umno jadi menteri, lepas itu dia melompat ke pembangkang... kaki belakang dia cukup kuat kerana sekarang dia dapat jadi calon pembangkang.- Mahathir

Zaid letak jawatan sebagai menteri.Itu adalah realitinya.Sama jugak macam Mahathir letak jawatan sebagai PM atas desakan kuat rakyat yang mahu Mahathir berundur kesan Reformasi 98.Itu jugak adalah realiti.


Akhirnya dia dipecat dari UMNO dan menyertai PKR.Sekurang-kurang nya Zaid menjadi katak selepas dipecat.Itu lebih baik daripada Jamal Behrang bukan?Itu lebih ok berbanding Ezam Jakarta bukan?


Insya Allah BN kalah,lepas Mahathir turun kempen

Untuk rekod,bekas Pengerusi BN bernama Mahathir ni pernah turun berkempen di Dun Bukit Selambau dan Parlimen Bukit Gantang.

Akhirnya BN kalah di dua PRK ini.

Malaysian maverick

Malaysian Maverick:Mahathir Mohammad in Turbulance Times akan keluar di pasaran Malaysia minggu depan.

Tidak hairanlah Mahathir sanggup buat u-turn untuk turun kempen di P94.Mahathir tak nak orang Hulu Selangor beli buku ni.Nanti orang tau dia berkawan dengan Mugabe.

Boleh rujuk di MPH yang berdekatan.



No comments: